Datum objave: 3. siječnja 2025.
Kategorija: Vijesti

Obavijest o Protokolu o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama

Poštovani roditelji, učenici i svi ostali korisnici škole,

od utorka, 7.1.2025. započinje nastava u drugom polugodištu, a prema Protokolu o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama koji je donesen od strane resornog ministarstva šaljemo sljedeću obavijest:

Učenici:

Ulazna vrata školske ustanove, kao i svi ostali ulazi ili izlazi, bit će zaključani tijekom cijelog radnog vremena na način da su osigurani evakuacijski izlazi, osim u posebnim okolnostima koje odobri ravnatelj. U svrhu ulaska učenika u školsku ustanovu prije početka i izlaska nakon završetka nastavnoga dana, vrata će biti otključana 30 minuta prije početka nastave i 15 minuta nakon završetka nastave sukladno organizaciji rada.

Tijekom malog odmora učenicima nije dopušteno napuštanje školske ustanove.

Eventualne slobodne sate učenici mogu provesti u knjižnici škole.

Jedini ulaz u školu bit će glavni ulaz u školu.

Roditelji i sve ostale stranke:

Roditelji mogu ulaziti u školsku ustanovu samo u dogovorenom terminu uz prethodnu najavu ili na poziv od strane školske ustanove, o čemu se obavještava radnik na ulazu u školsku ustanovu.

Roditelji koji dolaze na informativne razgovore s razrednicima obvezni su poštovati raspored primanja koji je objavljen na web stranici škole.

Roditelj koji se najavio i dogovorio termin kod zaposlenika škole, ili je bio pozvan od strane škole, dolazi u točno dogovoreno vrijeme. Na ulazu u školu će ga dočekati zaposlenik škole s kojim je sastanak dogovoren. Nakon odrađenog sastanka roditelj izlazi iz škole u pratnji zaposlenika s kojim je razgovor obavljen.

Radnik školske ustanove obvezan je provjeriti identitet osobe koja ulazi u školsku ustanovu uvidom u osobnu iskaznicu ili drugi odgovarajući dokument s fotografijom te ga upisuje. Osobi koja to odbije neće se dopustiti ulazak u školu.

U slučaju održavanja roditeljskog sastanka, razrednik prisutne roditelje dočekuje na ulazu školske ustanove i vodi do učionice, a nakon završetka roditeljskog sastanka razrednik prati roditelje do izlaza.

Svi posjetitelji koji nisu radnici ili učenici školske ustanove moraju biti evidentirani i u pratnji radnika školske ustanove upućeni na dogovoreno mjesto i ispraćeni iz školske ustanove.

Zaposlenici škole:

U prvoj početnoj fazi svi zaposlenici škole ulazit će u školu pozivom prema tehničkom osoblju ili tajništvu škole. Trenutno se radi na digitalno tehnološkom rješenju ulaza kako bi zaposlenici koji ne dolaze na prve satove mogli nesmetano ulaziti u školu.

Protokol za područnu školu Donji Mihaljevec je isti.

Svaka daljnja izmjena (kojih će zasigurno biti zbog tehničkih i sigurnosnih promjena na samim vratima škole) i promjena bit će objavljena na našim web stranicama škole.

Molimo sve roditelje, skrbnike učenika te vanjske korisnike da imaju razumijevanja za novi režim ulaska i kretanja po školskim prostorima te da poštuju nova pravila.

Ravnateljica škole:

Gorana Šavora Peter

Odluka o donošenju protokola o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama

Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama

Pročitajte još

ORGANIZACIJA NASTAVE U UTORAK 13. SVIBNJA

Poštovani roditelji, dragi učenici, u utorak 13. svibnja će se nastava održati u popodnevnoj smjeni. Učenici i matične i područne škole na nastavu dolaze u 12 sati. Autobus za učenike iz Donjeg Mihaljevca kreće u 11.45 sati. Nakon nastave učenici prisustvuju svečanom...

Dan sporta

U srijedu 30. travnja naša je škola obilježila Dan sporta. Ove smo ga godine obilježili sudjelovanjem na Plazma Sportskim igrama mladih u Prelogu. Naši su učenici uživali u igrama, a pritom su i ostvarili odlične rezultate. Učenici predmetne nastave zauzeli su 2....

Skip to content