preskoči na sadržaj

Osnovna škola Sveta Marija

Login
Brojač posjeta
Ispis statistike od 8. 3. 2011.

Ukupno: 595044
 

Anketa
Što bi voljeli čitati na ovim web stranicama?




Posjetite
Lista linkova je prazna
Tražilica
 


Kockavica

 

GODIŠNJI PLAN I PROGRAM ZA LIKOVNO-KREATIVNU GRUPU (5., 6. i 7. razred)

 

mjesec

Područje rada

NASTAVNA CJELINA

NASTAVNA JEDINICA (broj sati)

cilj

koleracija

9.

3D

MASA/VOLUMEN I PROSTOR

TEKSTURE

Uočiti, istražiti, izraziti, spoznati i vrednovati teksture kroz niski reljef

Priroda

10.

3D

MASA/VOLUMEN I PROSTOR

TEKSTURE

Uočiti, istražiti, izraziti, spoznati i vrednovati teksture kroz izradu kaširanih kugla

Tehnička kultura

2D

BOJA

OBLIK I BOJA

Uočiti, istražiti, izraziti, spoznati i vrednovati značenje boje i oblika u funkciji industrijskog dizajna

Tehnička kultura, povijest

11.

2D

MASA/VOLUMEN I PROSTOR

IZRAŽAJNOST BOJE

Uočiti, istražiti, izraziti, spoznati i vrednovati značenje boje i oblika u funkciji industrijskog dizajna

Tehnička kultura

2D

POVRŠINA

KONTRAST- RITAM SUPROTNOSTI

Uočiti, istražiti, izraziti, spoznati i vrednovati vrijednosti recikliranog papira

Tehnička kultura

12.

 

 

 LIK

 

 

1.

 

 

LIK

 

 

 

 

LIK

 

 

2.

3D

PLOHA

RITAM

Uočiti, istražiti, izraziti, spoznati i vrednovati značenje kompozicije kadriranja crta, oblika i boja

Tehnička kultura

3D

MASA/VOLUMEN I PROSTOR

KONKAVNO-KONEKSNE MASE

Uočiti, istražiti, izraziti, spoznati i vrednovati konkavno konveksne odnose u plastici

Priroda

3.

2D

BOJA

FOTO MONTAŽA

Uočiti, istražiti, izraziti, spoznati i vrednovati različitost kompozicija

Informatika

4.

2D

PLOHA

SKLAD CRTEŽA I TEKSTA

Uočiti, istražiti, izraziti, spoznati i vrednovati raznovrsna značenja i vrste kompozicije, boje i položaja likovnih elemenata

Povijest

5.

2D

PLOHA

RITAM

Uočiti, istražiti, izraziti, spoznati i vrednovati značenje kompozicije kadriranja crta, boja, svjetla, sjena, vremena i pokreta u filmu

Tehnička kultura

6.

3D

PLOHA

KONTRAST-RITAM SUPROTNOSTI

Uočiti, istražiti, izraziti, spoznati i vrednovati statični i dinamični ritam uz pomoć kontrasta ploha

Tehnička kultura, matematika

 

* PLAN I PROGRAM LIKOVNO-KREATIVNE GRUPE PODLOŽAN JE PROMJENA RADI PRIPREMA ZA NATJEČAJE

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




preskoči na navigaciju